socker är min drog!




Mentalträningen var värdare att gå på än att jag trodde. Har fått mycket att komma ihåg, tänka på och inte tänka på. Hade bestämt mig för att inte fika men Jessica tog i min arm och drog med mig och sedan sträckte mamma fram pengar.. dumma tjejer dära. Slutade med att jag frossade.

Gick inte jätte bra att rida idag heller.. Mio får snöklackar bak och blir väldigt seg, helt förståligt! Sedan slutade inte turen så roligt heller.. En hund kommer springandes lös mot oss.. Mio är ju världens snällaste och står helt still. Men sedan börjar hunden springa runt bakbenen när ägaren ropar.. Mio börjar snurra runt och sedan börjar Mio och hunden små springa brevid varandra, såklart spelar det ingen roll vad jag gör. Mio irriterad och hunden eggad. Slutar med att Mio sparkar hunden, och även ägaren tyckte att hunden fick skylla sig själv. Jag var endast sur på tjejen som inte kunde hålla koll.. Har bara väntat på att detta ska hända. Möter många lösa hundar som inte komme direkt. Men så länge Mio mår bra!



Kom ihåg mig?