lite pics från helgen.

Vet ingen som fotade hoppbilder men jag har lite annat random. Både kamera och mobilbilder.. Fattar inte hur våran vanliga kamera ibland tar så jäkla suddiga bilder. Lägger ut film från tävlingen i morgon. Nu måste jag hoppa isäng om jag ska palla med skolan i morgon!


Bilder i bilen och sedan en bild på Mio då vi kommit fram. Resten av tjejerna som kommit fram tidigare skulle precis rida i ridhuset så vi tog en bensträckare efter fem timmar i bil..



Vi bodde ju i Matfors och tävlingen var i Timrå.. 4 mil fram och tillbaka alltså!




två halv tråkiga bilder på gården. Mio och Emma är söta iaf!



Bilder från lördag kväll. Blev en grymt lång dag på tävlingen då det var första omgången i elit också. Umeå slutade på en tredje plats. Blev middag tillsammans sedan!


Slutligen en bild på två sjukt snygga tjejer inne på Ica...

svar: vad härligt att höra att det e bra med dig!

Jag mår också superbra :)



Vad gör du då?




Kom ihåg mig?