Föreläsningar hela dagen..



Vilken dag det blev. Vi har haft föreläsningar exakt hela dagen och exakt fem stycken.. Men en av dom gillades starkt! En tjej som heter Sosso berättade om sig själv på ett roligt och väldigt speciellt sätt. Hon sitter nämligen i rullstol för det mesta då hon har diastrofisk dysplasi. Ville veta vad sjukdomen hette och då hittade jag hennes egen sida. Klicka HÄR för att gå dit. Som sagt, hon var grym! Hon fick verkligen ut att hon är vilken människa som helst och att man ska våga leva som den man är. osv!

Drog hem strax efter tre då jag både hunnit skratta, äta, varit less på att sitta och tillsist somnade jag på en av föreläsningarna.. sjukt otrevligt att jag började drömma om att jag skulle hoppa med Mio över ett hinder. Sedan tar han ett jätte hopp och jag flyger. Vakar därefter med ett jätte ryck och fick känslan av att folk undrade, vafan!? Pinsamt och skumt! For och tränade med Lisa sedan. Körde Jam, "sprang" 3.5km och gymmade lite.

Nej, dags att göra sig ett ryck!

Ja det ska jag.

Det har du nog missat för att dethär var första gången jag skrivit om det, och egentligen sagt det offentligt.

Vi har tänkt på det ett tag, och nu bestämt oss.

Han trivs inte bäst som hopponny, visst gillar han att hoppa men det är inte riktigt hans gren.

Han kommer få det bra som allroundhäst och busa runt i skogen och starta dressyrtävlingar och någon hopptävling med inte så höga krav :)

Du måste ju rida klart sista året som ponny!! :)



Jag skulle nog ha kunnat ha kvar honom och hoppa högst LC/LB och trimma på där ganska länge om det inte vore för att han dels inte tycker om att hoppTävla och dels för att jag vill komma någon vart.

Calle kommer aldrig bli någon elitponny direkt, och det vill han inte heller, han är alltid mentalt borta i huvudet efter en tävling och han spänner sig alltid som bara den :( Stackarn blir jättenervös och inte alls taggad..




Kom ihåg mig?