Tisdag

Skulle ju aldrig ha satt mig vid datorn för nu orkar jag inte gå och duscha.. fast jag måste! Har påbörjat staketarbete på våran baksida. Ska skrapa först och sedan måla. Måste säga att jag har hittat mer som jag är dålig på, just att skrapa. Tror inte min mamma blir så nöjd när hon ser att det inte blev någon skillnad. Jag brukar ha rätt! Men isåfall skyller jag på att hon åt upp mitt godis som jag behövde för att orka skrapa..

Annars så är det köra bil och desperate housewives som gäller ikväll. Måste försöka ta mig isäng någon gång. Enorm nackdel med att vara ledig fem dagar är ju att man vrider på dygnet och det var mer än jobbigt att kliva upp i morse.



kunna ligga på stranden vore inte helt fel.. Bara ligga och dega och inte behöva tänka på skolan!

om du tycker att de är jobbigt att gå till skolan klockan 8 å att kliva upp typ 7 så borde du testa bo i hissjö å jobba på universitet å börja sju ;) 05.15 säger jag bara :)




Kom ihåg mig?