Tisdag

Har gjort bort allt plugg och inväntar nu sommarlov. Imorgon ska vi vara hos våran mentor med klassen, grilla osv! Måste även hinna packa inför göteborg.. För efter lunchen med klassen ska jag ner på rödäng och fika lite. Sedan väntar Middag på haga, kanske grilla igen? Får se sedan hur länge vi blir där, beror på vädret men vi ska senare under kvällen ner på stan för att lyssna på lite musik. Mycket mat alltså.. gillas ju! 

Han förövrigt tillbringat hela dagen och kvällen i Obbola med en väldigt fin pojkee. Blev endast en lektion på skolan idag. Hade kunnat vara ledig om inte min dumma skalle fått mig till omprov.. Men skönt nog klarade jag det nu och har klarat ut första året. Bara att se glad ut även om jag börjar sommaren med att spendera min årsinkomst.. känns det som! Men jag överlever och jag måste verkligen sova nu, haha.. godnatt!

Bild från toooooday!




Kom ihåg mig?