Söndag.

Sitter just nu och halvsover. fast att jag sov till efter tolv idag.. Varit i Obbolan hela helgen så det är därför jag inte skrivit, fast jag har nog inte haft så mycket att skriva heller. oj, AH SOCKERDRICKA I HANDEN, nu.. backontrack.

I fredags tog jag bussen ut efter att ha ätit middag hos min farmor och farfar. Väl framme så var vi bara ute och med lite folk, det brändes gummi från en 740 och några åkte ring efter en båt. Jag höll mig ganska bra på marken. I lördags for vi till stan när vi vaknat. Kollade bilarna på nolia osv. For sedan hem en snabbis och duschade innan jag for tillbaka till stan för att äta middag på Plaza med Tomas och hans familj. Fortsatte sedan kolla bilarna som for runt på stan, träffade folk osåånt. Helt okej kväll!



hahah ohlords, bjuder på en bild från intefanvetjag..?
Hoppas iallafall på att kunna färga håret sådär mörkt ikväll. Mitt hår ser just nu ut som katastrofen själv och jag skulle nästan behöva klippa det igen. Meen lite färg på utväxten/bleknat från solen osv, skulle nog göra det mycket bättre.



Kom ihåg mig?