Söndag

Klev upp vid nio i morse och gjorde bort gräsklippningen. Sedan skulle resten av familjen till Hissjö och bada så jag följde med. Dock var det ganska blåsigt där nere men att bara ligga på stranden funkar också. Sedan kom ännu ett spontan beslut. Vi ska tillbaka till Hissjö ikväll då min faster med familj bjuder på middag och sedan sover vi över i deras husvagn. Blir säkert trevligt! Dessutom har ändå alla lämnat mig för stugor, festivaler, marknader eller andra trippar från lilla Umeå. Känner mig ensam.. hehe!

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning och packa ihop lite. Jobbar ju imorgon också, fast jag jobbar 11-18.

Justja, en sak till. Fick ett mms med ett Videoklipp. Där Jimmie från Dead By April säger att han älskar mig, coolt vaaa? Ska försöka få in klippet i bloggen så att jag kan skryta lite till *blink*

Ja, jag var ju kvar men du verkar ha glömt bort mig helt och hållet.




Kom ihåg mig?