Söndag.

Hejhalloo.
Igår tog jag och mamma hästarna till Hippo för att ta en sväng i skogen. Gick rätt bra och hästarna tyckte nog att det var roligt att få komma dit.

Idag fick Tingis sig en sväng på åkern och hon gick riktigt bra faktiskt. Gucci fick fara in till hippo igen för lite hoppning. Red studs till en början och sedan hoppade jag en linje på 5 - 6 galoppsprång. Han blev rätt pigg och ville ta fem så målet var att få in sex vilket vi gjorde. Då avslutade jag med att hoppa ett enkel hinder för att få honom ännu mer på plats. Det märks ju att han gillar hoppning och han springer gärna mer än vad han fokuserar. Men han kan! Hoppade bara låga hinder också. Har ju knappt hoppat honom tidigare och då det heller inte är min häst så vill jag inte göra något annat än det jag gjort.

Bjuder på en bild på Johanna tävlar gullehästen.



Kom ihåg mig?