"GOTT NYTT ÅR, TJALALALALA..."

Går dagen blev mer lyckad än väntat ändå. Åt middag med min bästaste Johanna. Tacos och sedan en Ben&Jerrys. Så där inte alls lyxigt men ändå så himla gott. Av någon anledning började vi sedan spela Malin Baryard spelet..? Skulle precis börja spela tv spel också men då kom Klara, Cissi och Johanna. Vi snackade, skålade och fortsatte sedan i en fullproppad buss med folk som både spillde och rökte.. lite så där galet! Tillslut kom vi fram till stan och träffade massa folk här å var. Inväntade tolvslaget och fortsatte ha roligt.

Tog sedan bussen nån timma senare till mina päron på griisbacka, stannade inte där utan prommade hem och hoppades på att jag skulle vara hemma till tre.. trött NANTING! Ont i benen idag men krigare som jag är piggnade jag till klockan elva och for med mammsen till stallet. Både igår och idag har jag fått fara med Anna ut på hennes islandshästar, super roligt!


aw, man tackar:)



snyggaa cheyer, johanna passar asbra som mörkhårig!




Kom ihåg mig?