Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Shit vad svårt. Jag vet verkligen inte vad jag vill bli. Tror jag vill vara kontorare men resa runt. Jag vill inte ha ett stressigt jobb, men alltid något att göra. Jag vill köra en grym bil för några hundra tusen hem till ett stort hus nära stan men med tillgång till mycket mark = stall,hagar, ridbanor. Skog med hinder osv. Jag vill ha två egna storhästar och vänner som hyr in sig i stallet.

I huset är som sagt stort, ljust och modernt. Egentligen är detta ju bara drömmar och jag vet ganska säkert att de kommer ändras med året. Kommer jag hålla på med hästar tex? Något jag vet att jag vill ha är en stor garderob fullt med skor, kläder, väskor och smycken? typiskt tjejor. Fast det är ju om jag ska bo i det där stora huset.
Om det blir ett litet hus så ska det vara lite mörkare, mysigare och fylligare med saker. Filtar, kuddar, eldstad och ett kylskåp fullt med mat!! jag vet knappt ärligttalat.. det som stör mig mest är att jag inte vet vad jag vill göra i framtiden överhuvudtaget, it sucks!

osvosv

Vilken fin blogg du har! :)




Kom ihåg mig?