Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Antingen skulle jag välja någon rik människa. Prova på ett lyxigt liv precis som i film. Men varför? När jag kommer tillbaka till mig själv skulle jag ju inte uppskatta mitt liv alls.. Så varför inte välja någon person som sitter i rullstol, är fattig eller har andra problem. När jag skulle bli mig själv skulle jag kanske fatta att jag har det ganska bra. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på den här. Förmodligen någon som har massa roliga saker planerade på dagen som inte innebär "hej jag har mycket pengar" utan någon som kan visa mig att pengar inte är allt utan man kan göra det man vill ändå. Men jag vet inte.



Eller varför inte byta liv med Dominique Geisendorff som är tillsammans med en snygging vid namn Cam Gigandet?

sv: haha tack, har dock en tendens till att bli flummig! :D




Kom ihåg mig?