Onsdag

For på körskolan efter skolan och hade en körlektion för första gången in my life. Gick väl hyfsat tycker jag. Hade hoppträning sedan och det gick också rätt bra. Hoppade linje och så som på klippet. Åter igen måste jag säga hur snäll häst jag har! Önskar bara att jag själv kunde sluta dra i dom förbannade tyglarna så mycket! Finns så jäkla mycket att tänka på och träna på.. galet! Det här var dessutom sista gången för iår. Får sedan se hur det blir med hoppträningar nästa år för nu har jag bara varit reserv. Vet att det finns tid mellan 20-21 (21-22 var de tydligen...) men det blir så jääkla sent innan man är hemma. Tänker även på stackars mamma som skjutsar och håller på ( fast jag kanske har körkort om 3-4månader.. hoppas!). Nej nu blir det lite plugg sedan sängen!





Kom ihåg mig?