DAG 29 - En svaghet



Jag har ganska svårt för att säga ifrån många gånger och det har till och med min mentor satt som mål på mig. Att jag ska måste lära mig att hitta gränser. Fast jag har själv inte sett det som ett problem så många gånger. Jag litar nästan aldrig på vad jag själv säger. Det räcker med att någon säger att jag har fel så ger jag upp. När jag red dressyr för en dressyrtränare sist så sa hon också "Elin, du behöver inte se ut som att du önskar att du inte fanns. Ta plats och visa att du finns" Som vanligt går allt in på hästar men när jag är på hippo och rider känner jag mig alltid i vägen.. Jag vet inte varför, det är lättare sagt än gjort, men det känns som att det är jag som inte ska vara där. Förstår ni, jag är den som är ivägen. Jag kan lätt tänka nu att jag ska lita på vad folk säger till mig, att jag har lika mycket rätt som andra, men när jag väl är i ex: ridhuset, så kommer den där blyga människan fram igen som helst bara vill gömma sig i ett hörn. Jag tror jag vill komma till att den där känsliga flickan är en svaghet för mig, men jag tror heller inte att jag är ensam om det!

"Jag litar nästan aldrig på vad jag själv säger. Det räcker med att någon säger att jag har fel så ger jag upp."



började helt random tänka på när vi var hos johanna (middagen) och vi snackade om bakverk till julshowen. du sa att vi skulle ha med ett bakverk, jag sa, var det inte två? - och du gav med dig.



men vem hade rätt? jo, du:)




Kom ihåg mig?