DAG 27 - Min favoritplats



Jag vill skriva så här. Jag trivs där jag är nu. Alltså inte bokstavlingen i mitt rum. Men i mitt liv. Där jag lever nu är min favoritplats. Kanske säger jag så här för att jag inte upptäckt så många stället i mitt liv. Men jag skulle kunna säga Turkiet för det är så himla underbart där. Men jag trivs i Sverige också. Jag lämnar nog den här frågan så!

Raspen fick plumsa lite i den snön som finns. Inte så himla mycket men han fick ändå trampa på lite extra och han tyckte nog allt att det var rätt så roligt. I morgon åker vi in till hippo är planen. Planerar lite markarbete, mest dressyr. Nu ska jag ta och fika lite och hoppas på att klockan slår 21 för Desperate Housewives!
Neheeee, varför är det inte DH ikväll för.. nu blir jag ju leeeeedsen! ÄR DET SLUT????




Kom ihåg mig?