Fredag



Orkar inte att jag varit glad hela dagen och sedan när jag kom till stallet kom jag på att jag fick ett sms igår om att Mios ena sko var lös.. Det var bara att dra loss skiten för nästan alla sömmar var borta. Blev en kortare skritt tur och nu kommer jag vara sur hela kvällen helt ärligt. Taggade dessutom att vi skulle hoppa utan tränare på söndag.. haha lät sjukt tröntigt men jag tycker det kan vara roligt att hoppa själv också men det blir inte så mycket då vi har regelbundna träningar och jag vill inte hoppa mer än en dag i veckan med Mio.

Skit samma kunde varit värre och tur i oturen får han förhoppningsvis tillbaka skon på Måndag. Nu däremot hoppas jag att kebab och skitsnack med johanna kan få mig på bätter humör. C yaa

Vågar du inte hoppa utan sko?

Eller är de en framsko?

Tänkte utan 2 bakskor bruka de flesta hästar klara, sepeciellt i ridhus där de är så mjukt.




Kom ihåg mig?