Undebart!

Vilken himla dag det blev igår! Red först en LC på en ovanligt taggad häst, och vad gör jag? jo jag bromsar..  Så vi river hinder nummer två och sedan kommer vi igång igen. Var nöjd med rundan ändå.

Sedan var det dags för sista omgången för DIV 2. Alla nervösa, underlaget otroligt bött och tugnt men vi gjorde vårat bästa! Jag red sjukt mesigt och fick ett stopp i grunden. Även Linn fick ett stopp i vårat lag. Det är ju bara tre ekipage som räknas om man rider fyra stycken i laget. Men vi hade ju ändå fyra fel, ingen omhoppning alltså, så jag sadlade av. När vi sedan går och kollar och hör hur dom säger att alla lagen ligger på en massa fel så börjar vi fundera om. Nu hängde allt på hur Jessika och Emma red. När dom sedan rider nolla så leder vårat lag helt plötsligt! Så jag sadlar Mio igen och tro det eller ej. Allt räckte till att vi både vann omgången och hela skiten! 
Kan ju dock tycka att det mest rättvisa vore att det andra URF laget fått vara med och dela på att vinna hela DIV 2. 



Lägger in mer sedan. Ska åka och heja på min bror som ska spela sista hemmamatchen.
 

Stort grattis till dej och din härliga ponny :-D!Kram :-D




Kom ihåg mig?