The ending is not always good.

Kan lova att jag var öm i hela kroppen idag. Men gav mig fan att det skulle gå ändå. Första klassen red jag som en kratta iallafall, kom till omhoppning med lite tur. Sedan in på banan och vad händer, jo jag börjar med att slarva med vägarna, bromsa osv. Ledde till ett nytt (vääldigt klantigt) avfall på sista hindret .. Andra klassen red jag mycket bättre. Mio däremot hade höga krav på mig och min ridning räckte återigen inte till. Utesluten där med, dock ingen avfallning.

Jag och Mio tar nu vintervila. Jag ska göra något annat ett tag, Mio får leva livet och sedan sätter vi igång igen. Då ska min balans bli tusen gånger bättre. Sedan ska jag träna bort min nervositet. För jag vet att det är den som spökar. Vi är två olika ekipage och man tittar på träning och tävling. Som det har varit sista månaderna iallafall.

Hejsan Elin!! Jag vet att det finns en hel del böcker om Mental träning. Bla en bok som jag hade tidigare som hette: Bäst när det gäller. En otroligt bra bok. Finns säker fler att välja bland nu:)

Mvh Anna & Tabasco:D




Kom ihåg mig?