God natt!

OjOj så fin Mio var idag, taggad och glada var vi båda två. Allt gick super ute på banan tills vi tappade fart av dåligt underlag, blev snävare sväng, jag framåt lutat och en fundersam häst som kom för nära? vad exakt som hände vet jag inte riktigt, men mio pallnitade och jag provade på att flyga över hindret själv.. Där låg jag, försökte få tillbaka andan.. jävla fan var min tanke sedan och jag hoppade upp från backen fast att dom sa att jag skulle ligga och andas. Näe sur var ordet och jag tog Mio och gick.  Nu i efterhand är jag glad igen, allt var verkligen klockrent tills dess.

Så nu ska jag äta lite choklad, ipren och lite få lite sömn. I morgon tar vi revange!
Om någon har en bild då jag provar att hoppa själv ( eller andra finare bilder)
då är det ju bara att skicka till [email protected]
pusss å kraam!



Kom ihåg mig?