träning för Caroline Kamensky



Dag 1 - Markarbetet bestod av halvhalter, bommar, och små hinder. Fick redan här en på pekning om att jag säger åt mio att öka med sitsen och att minska med handen. Aldrig bra med dubblabudskap. Det har ju gått himla bra dom senaste träningarna men jag vet att han har legat mycket i handen. Så istället lättade jag och stod lite i lättsits. Vilket gjorde att han inte blev så stark men flöt ändå på.

Dag 2 -  Vi hoppade bana med linje,kombination och en "S" båge. Nu också i lätt sits. Och allt kändes bara ÄNNU enklare. "S" bågen med tre hinder var ganska svår eftersom att mio faller ut mot höger. Men efter att ha tagit om det så satt det. Jag är jätte nöjd. Att tänka på ( för min egenskull) var att ta & lätta i handen, det är jag allt för dålig på. När han blir pigg och stark så drar jag för mycket vilket gör att han tillslut lessnar. Så detta ska vi träna på.




Kom ihåg mig?