Hoppträning och lite dressyr.


bild från i vintras..

Från och med idag så har vi alltså hoppträning på Torsdagar. Mio har dock nött ner sina skor för mycket och vi ska inte till hovislagaren än. Därför var jag bara med på träningen kanske 20 min? På dom minutrarna hade vi en travbana då vi red över upphöjda bommar med lite öppna och sluta på lång sida. Efter det gjorde vi det i galopp och det blev då mitt avslut. Hoppade av och bytte träns för att sedan rida dressyr. Då jag red igenom pogrammet så gick det bajsdåligt. Han var stark och jag slarvade. Sedan kom Johanna och påminnde mig om sitsen, vipps så hade ponnyn släppt bettet och blev en liten dressyrponny. Okej, det lär lite väl enkelt, jag började en stund innan jobba med halter i trav. Det hjälpte nog lite också tror jag.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Jaa, asså det är ju oftast bara det där lilla lilla som behövs som t.e.x sitsen så kommer hästen dit man vill ha den :) Men du MÅSTE jobba på sitsen :P Men jag har ju all tid i världen att tjata på dig i sommar (A)

aww

jag är i skolan, sj?:D

söt heeest :D

haha aa :) naw sööt häst!

:)




Kom ihåg mig?