Är det all snö som smälter?



Av alla tre år som jag har ridit denna väg så har detta aldrig hänt förrut.
Vattet hade höjts så mycket att vägen var full av vatten.
Dumt nog tänkte jag "Äh, så länge jag ser vägen under vattnet är det lugnt"
Visst det gick bra. Men tydligen så kunde marken ha skjutsat efter..
Tur att Mio är snäll och gick lugnt och försiktig, men nu rider jag inte där på ett bra tag!
På bilden ser ni den delen då det inte var så mycket vatten.
Senare så gick vattnet ca 20-30cm upp på benen.

Aja, annars gick ridpasset ganska bra. Jag tror att hoppträningen igår var bra för honom.
Red med gummisnodden också för att slippa tjaffs och galat gick det!
Ska se till att hinna med ett pass med rätt bett och utan extra hjälper inför
dressyrtävlingen på Lördag, det blir spännande!

SV: Okej! :) jag väntar på att killen ska komma hit :) är allt bra med dej annars? =o)




Kom ihåg mig?