träning i ridhuset



Denna sötnos går mig på nerverna ibland. Ett tag funkar bett jätte bra sedan "lessnar" han och då är det hackamore som funkar, Sedan är det bett som gäller igen. Det klart att jag försöker variera men jaa.. Dessa hästar!  Just nu tror jag det är bett som gäller i dressyren och hacket i hoppningen. Får prova det ett tag. Måste tillägga att underlaget i ridhuset var jätte tungt, det gjorde inte saken bättre!

Nu blir det duschen sedan scones. PUSS

Åh heest! Haha :D Måste faktist erkänna att jag ogillar hästar. Förstår inte hur man kan gilla dom... Dom är läskiga? :o Okej nu babblr jag på massa strunt som du säker inte är intressrad av :)

hoppas att dagen var bra?

SVAR: helt okej, om du gillar min blogg så får du gärna lägga till den på bloglovin!



Vad händer i helgen?




Kom ihåg mig?