Tisdag



Fick ett önskemål om att visa hur tröjan såg ut.
Så här ser ryggen ut och fram sidan är bara svart med dragkedja. Den var jätte skön!


Jag har hunnit förbi på stan idag med Johanna. Vi hämtade ut några bilder från Proprint. Mina bilder ska förmodligen upp på väggen. Efter det for vi hem till henne och sorterade bilderna osvosv. Nu sitter jag och känner ångesten över att jag faktiskt måste plugga ikväll.. Ikväll är det ju sedan Desperate Housewives som gäller!

sv: ja! plus att cody är hur snygg som helst!

sv; Härligt, joda de e finfint ;)

snygg.

svar: bara bra. hur mår du då? kramar

sv; jodå:) allt bra ? kram

Sv: det är bara bra med mig oxå :)



hvad hittar du på ikväll då? :)

Svar: Okej, vad nice! :)

Fin den var :) våran är också svart, dock med rosa text xd




Kom ihåg mig?