luftslottet som sprängdes



Nu har jag, tillslut, sett sista filmen i Millenium trilogin. Det var grymt bra och jag tycker det är surt att det inte blir några fler. Men ni har väl inte missat att alla filmer kommer gå i avsnitt på tv? Det kommer vara mer att se då, får såklart inte missas!

Nu är det sängen som gäller för mig.

Yo. Ok. Detta kommer säkert låta jätta gay, men jag är med och tävlar om att bli "veckans blogg" av någon anledning. Would be nice om du typ kunde gå in och rösta på mig :>

Gå bara in på http://kiiika.blogg.se/2010/march/finalisterna-1.html



och rösta på nummer 7, eller skriv InBox for the win eller whatever :)

Tack <3

Filmenra är verkligen asbra!

Fast jag tycker att den första va bäst. De andra va faktiskt inte lika bra, minst den sista ._.

Allt bra med dig annars? :)

Tja!



Åh, alla de tre filmerna är så bra!



hoppas att du har en bra dag=)

/Anneli

sv; yess. gjort idag då =D? kraam




Kom ihåg mig?