hoppträning

Måste säga att jag är nöjd över dagens hoppträning! Vi körde några bra övningar och det kanske inte alltid började klockrent men vi fick till alltihopa. Sedan kanske jag måste berätta om mitt avfall/avhopp. Farten mot hindret var bra tills jag började bromsa, varför ska jag hoppa då, undrade säkert mio och nitade framför hindret. Jag gjorde då ett snyggt avhopp och satte mig på själva hindret, hah! Jag kan lyckas med det mesta.

Jag har förresten kommit på att jag inte behöver lägga in video klipp i moviemaker (eller annat) för att kunna lägga in på youtube (smart..) Så jag testade att lägga in en gammal film och det funkade faktiskt! Fram över kan jag alltså lägga in lite klipp från träning/tävling. Bra va?

ååååh jag vill med hoppa!!

svar: hallådär! Ja :) du? kramar

Det kan jag hålla med dej om . :)

Japp det har jag haft , hur har din vecka varit då ? :)

fin blogg förresten!

Hej =)

Jotack, veckan var bra!!

Vad gör du?

Kram!

sv; jorå! haft en bra dag?

SV: Tackar! :)

Hur är det idag? :)

sv: Hejsan allt bra idag? :)

sv: Ja allt är helt okej. sjd? :)




Kom ihåg mig?