Biologin..



Det är egentligen bara ett litet prov, enligt våran lärare.. Vi har läst kapitlet i en vecka..! Jag hoppas inte vi ska rita den där nervcellen, heller inte en hjärna.. Förstår inte hur jag ens fick VG i bild. Snart sitter iallafall lite mer i huvudet och jag hoppas att jag klarar det.. Kanske ett +G vore nicee.. Ni vet ju att jag inte är ett MVG barn direkt!!

Jag skriver inget mer ikväll, jag måste jobba lite till..
Men sedan är jag prov fri ett litet tag till.

plugga och jobba.. va ska du göra? tävla kanske?

sv: Jo, jag red sen jag var pytteliten, men sedan så hände det en olycka med min ridlärare, så hon fick sälja allt.. Sedan dess har det inte varit så aktivt på ridfronten om man säger så! :))

Men jag sköter en häst varannan vecka.



Vad gör du då? :)

Svar: Hahah jaa, jag hade verkligen viljat se henne ;)

sv: Jaha, kul! :D

Jag ska bara plugga! :(




Kom ihåg mig?