Är man bra eller?



Plötsligt fick man ganska mycket gjort. Jag har rensat ur två stora lådor på mitt rum och lagt upp grejor på vindan och kastat bort lite. Äntligen behöver inte väskor och sånt hänga framme.

Sedan har jag räknat det jag hade planerat i matteboken. Jag har lagt in Linkin Park låtar på min brors mobil som jag hade lovat ett tag. Mitt rum är städat.. okejdåå, mamma gjorde det! Sen har jag plockat och slängt massa små grejor och nu ska jag bara kasta in lite kläder i tvätten så är jag helt klar.

Nu går min Spotify lista på shuffle och jag kan göra det jag är bäst på..
att göra ingenting!

                               BTW, Någon som vet om man kan byta namn på spotify..?

Tack för din fråga! :)

SVAR: hihi okej, är allt bra med dig ?

sv: jo det är bra tack

snygga väskor :)

Haft en bra helg? :)




Kom ihåg mig?