Alice i underlandet



Då har jag även sett denna stooory! Själva filmen var det inget fel på och det var deffenetivt bättre än den gamla. Men 3Dn fick jag för mig, skulle komma "ut" mer. Alltså då jag såg i 3D för måånga år sedan, då aktade man ju sig för saker. Nu var man som bara djupare i filmen, iof bättre en vanlig film. Men enligt mig är det coolare när det då och då "kommer ut mer", Snälla säg att ni förstår vad jag menar?

Nu är det dags för mig att tvätta bort sminket och hoppa isäng. Väckarklockan ringer 7.00 för att fara på Dressyrtävling, alla får ge Johanna ett lycka till och jag får försöka hålla ögonen öppna. Nytt inlägg kommer då jag är hemma igen. God natt♥

Den filmen funderade jag på att se i 3D, men det kasnke inte är värt när det inte var så coola efekter? :)

Fin blogg! allt bra?

åh vill se! kramar




Kom ihåg mig?