Onsdag

Jag vet inte vad som hände idag men jag fick världens "vara i stallet ryck". Jag kom dit klockan fyra och fixade lite i stallet innan jag gjorde iordning honom för att åka till Hippo. Väl på hippo tog jag mig en sväng i skogen och Mio gick bara fint idag igen. Är såå glad! Nu ska jag ta det lite halv lugnt två dagar inför hopptävling lördag och söndag. Hur som helst så åker vi sedan tillbaka till stallet och då säger jag åt mamma att jag blir kvar ett litet tag till och tar cykeln hem. Klockan halv tio är jag hemma och då har jag bara smort sadel och träns + lite till. Men det var hur skönt som helst att kunna sitta ute, smörja, höra Mio gnägga medans har går fram&tillbaka i hagen. Sedan att man blir ihjäl biten av mygg är ju en annan femma. Men det var himla mysigt och lugnt, jag älskar det verkligen!

Nu är det dags för mig att sova. Dagen blev väldigt lång dag. Mycket väntan och tankar på gott & ont. Musikgrejen gick förresten hyfsat bra. "Mötet" i morse gick ganska bra det också, det var läskigt,spännande och .. kan man säga lärorikt? Ni som vet, ni förstår vad jag menar.

GODNATT

SV: haha, jag har också märkt att vi är djukt lika när det gäller sånt :P haha det här blir en bra sommar tror jag :) Tingis blir ju förhoppningsvis bra snart också så då kan vi ju rida ut tsm också ;D tills dess får vi väll träna dressyr med Mio ^^,




Kom ihåg mig?