FISH TANK


"Mia är en stökig 15-åring som bor med sin mamma och jobbiga lillasyster. Hon har stängts av från skolan och är utfrusen av sina vänner. Hennes mamma bryr sig mer om sina pojkvänner och fester än sina döttrars välmående. Men in i deras liv kommer en ny man - Connor - som är rolig, charmig, snygg och bryr sig om dem alla. Till och med Mia börjar öppna sig för honom."

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Väldigt tragisk och speciell. Den ger ett väldigt starkt intryck och man blir ledsen av att se den. Det finns inte så mycket roligt i den, men ändå var det bra! Synd nog tog filmen tvär slut, precis som om det fattades en del av filmen. Den är sevärd!

I morgon kommer jag vägra sitta inne hela dagen, ångesten och allt det där sliter i mig.
Så i morgon är jag på att göra något, det är bara att höra av sig!

den där har jag också sett. :P

slutet var lite drygt ändå!




Kom ihåg mig?