Lördag

Gud så mycket som hände igår, det var verkligen en underbar dag! Först avslutningen med skratt och gråt, tårta och många kramar. Sedan for massa från klassen och några andra till en pizzeria. Under kvällen tryckte jag i mig tårta, glass&jordgubbar + rabarberpaj,  en pizza och ca en halv Ben&Jerrys och sedan hade jag ont i magen resten av kvällen. Vi spelade ju som sagt upp på stan och det gick väl ganska bra. Vi hade ett stort stöd av både nyktra och onyktra kompisar i pupliken. Nej nu ska jag jag visa lite bilder.












Vissa såg ju lite mer nöjda ut över sina betyg.. hahah!

















Jag vill göra om dagen igen. Jag vill inte lämna klassen, hur konstigt det än låter. Vi kommer aldrig sitta i samma klassrum och hålla på som vi har gjort. Ingen kommer säga " Ska vi dra till Icci?" man kommer heller inte få höra " Dom har dragit till Gagge", klassens egna ordlista och störda smeknamn. Jag hoppas verkligen att man kommer hålla kontakten med dom närmasta vännerna. Nej nu ska jag sluta deppa och åka till stan istället med Johanna, ikväll blir det bara att vara hemma. Förkyldningen är tillbaka..

det stavas såhär iki !!;) hahah a man kommer sakna klasses som fan!!! men försök håll kontakten! :D med mig iallafall:$ ;)




Kom ihåg mig?