Fredag.

Mio fick sig ett ordentligt pass med mycket skritt och trav. Han gick på himla bra och jag är kanon nöjd. Han verkar dock ha fått ögoninflamation men det är ingenfara som verkar just nu. Han har fått en salva nu och det ska förhoppningsvis hjälpa!

Jag hade en tanke där ett tag om att sälja Mio och köpa något nytt. Mio är ju fräsch just nu och någon liten tjej skulle kunna ha lika kul med honom som jag har haft. Jag skulle köpa en D-ponny och få prova något annat innan jag blir 18. Det var nästan så att folk började få veta att han snart kommer vara tillsalu. Men nu när jag började tänka tanken på att vara utan honom så ångrade jag mig. Jag lär mig fortfarande massor på honom och vi kan fortfarande tävla som förrut. Jag tror inte att jag kan hitta något snällare ponny än honom och det blir svårt att hitta något som passar mig. Så känns det. Det finns ingen anledning att sälja honom helt enkelt! Så isåfall får jag hitta tid och pengar till att ha två hästar. 




Kom ihåg mig?