sweet dreams

Ska hoppa isäng nu. Imorgon tänkte jag mig upp tidigt för att ta ut Mio.
Kvällen har spenderats med middagsgäster. Sedan kom även Sakarias och Viktor och höll mig sällskap.
Vad har ni gjort?:)


Kolla förresten vad jag hittade. En bild på QvickSilver som stod hos oss en halv år, lite mer än två år sedan. Dom två sista månaderna hade vi även fått hem Mio. "Silver" var en hem lånad häst som vi ville ha bara för att vi hade tagit en pause med letandet efter en egen. Denna häst var dock jävlig! Vissa gånger skulle han inte in istallet, eller så skulle han inte trava, jag hoppade helt seriöst av och drog han! Men till största del skulle han ha av mig! Jag lärde mig nog väldigt mycket, men det var verkligen inte roligt! Men han var faktiskt snäll sista veckorna..

Men visst är han fin?



Kom ihåg mig?