språkresa..



Förutom att ha läst lite Biologi så har jag har kommit på en sak.. Jag vill åka på en språkresa, med en kompis såklart! Det vore galet kul! Få göra det man kan i staden. För min det skulle jag antingen åka till värmen och få sola och bada. Eller få åka till London eller New York, vilket jag har velat länge nog nu, och få vara i stor stan med massa shopping! Men inte bara det att man får ha roligt med kompisar. Men kommer lära sig otroligt mycket om det språk man valt. I mitt fall vore det engelska! Tyvärr kostade detta typ halva (eller kanske en fjärdedel dåå..) av våran nya bil, som pappa förövrigt ska hämta i morgon!
Jag får fortsätta drömma!..

Nu ska jag sova.. I säng 21.56 rekooooooord!

AAH dom är grymma :)

äääschdå, det går fort om man drar in på en massa saker...som... shopping (jag har dragit in massapå det)... sorgligt men sant :D

Visst är de fina ja :)




Kom ihåg mig?