sista dagen på lovet..

Hejsan folket..
Kom precis hem från stan och klockan är elva! Har bara varit och lämnat in glasögonbågarna så till helgen har dom det riktiga glaset i och jag kan börja använda dom. Ska bli skönt att se precis som man ska igen, men ändå rätt jobbigt!

Ska äta lunch på ett tag och sedan följa med bror min till skridskobanan. Han ville åka skridskor så då lovade jag att följa med. Sen, senare ikväll, så har jag pratat med en tjej som är jätte duktig i dressyr. Hon ska få komma och rida Mio. Ska bli jätte kul att se någon som har tävlat på rätt hög nivå, rida lilla Mio, som aldrig ens tävlat dressyr. Så får vi se vad hon säger om honom, kanske finns det hopp om ponnyn som blir 16 (som jag) i år.

Imorgon är skolan igång igen. Känns otroooligt drygt! Men samtidigt får man ju komma in i rutinerna igen och det kan faktiskt vara ganska skönt. Men jolloven får en alltid att bli den sega,trötta, slappa, som inte orkar sig upp ur sängen och äter godiiis hela tiden! Undra hur många kilon som har fastat på dessa tre veckor.. vill inte veta!

NU: lunch!

Tack detsamma , händer mer idag då?

kram

Skridskor är ju kul =)

aa

lite avis är jag på dig faktiskt!




Kom ihåg mig?