Önskelista



Det är ju egentligen lite mer än en månad kvar tills jag blir 16år, den 18 februari

Den super snygga skinnjackan från Cubus är nummer ett på listan!
Hästgrejer, tyglar och nosremmen ( den svarta delen vill jag ha) är från Hööks
Sen skulle jag vilja ha en nån spegel och magnet färg för att snygga upp mitt rum.
Magnetfärgen är för att jag vill sätta upp massa bilder på en av mina väggar.
Eftersom att min prenumeration på FRIDA har gått ut, vill jag byta till SOLO eller VR!

Kom på en sak till, En svart hyffsat stor mössa.

sv; tack dsm :)

sv: vad bra, jodå det funkar =)

kram

hej, har du ridit länge? fin blogg =)

jo med mig e det bara bra.. lite trött bara efter skolan haha.

fast texten visar bara de positiva, hihi(:

höhö^^ :))

<3

my

Sv; okej typ samma ^^

var på stan -.-

okejokej =)

FÖrlåt för ett sent svar !:)

Sv: Allt är bara bra ! vad gör du då ?;)

sv; vsg :) gör du då?

vsg, okej=)

åh okej :/ tyckte du om att börja skolan igen? :P

sv: fabuari lov tror ja väl :)

Pengar är ju alltid bra att ha ju :)

inte så mycket,sj? =)

imorgon ska jag bara ta det lugnt och försöka hitta någon som kan göra en header till mig dusj da?

my

Sv; yess de gjorde jag, jag hittade smink :]

my

Sv: okej hoppas de blir kul då =)

Nej skolan sen ska jag vara med en kompis :D




Kom ihåg mig?