On my own - Saosin



Tänkte ta denna grymma låt som "favoritlåt" till musiken. Men det var ingen bra idé, för vad har jag att säga om den? inga minnen, speciell text som passar mig eller så. Därför blev det inte den.
Men visst är den grymt bra?

ja,verkligen =)

ja,verkligen =)

Hej , Rösta på mig snälla! nr 5 <3 KRAM

http://carolinedahlen.blogg.se/2010/january/de-5-finalisterna-1.html?_tmp=8448c2de1e9f5abf3a9cbc2e261c4a8806aa3efc



Om jag vinner så kan du önska mig att göra något vad som helst tex. bloggdesign :)

Om du länkar till tävlingen så har jag störe chans att vinna :)

sv; tack! det gick ganska bra också! :D

my

Sv; jåå de är sant..

men dom suger typ ändå :]

my

Sv: jåå men de suger ändå :D

sv: okej jag kollar på tv ;)

okejj vad bra =)

Saosin är riktigt bra, hört your'e not alone?




Kom ihåg mig?