Ny kategori!



Bellman och ryssen sitter i en bar. Bellman har träben,armkrok och en svart lapp för ögat.

-Hur fick du träbenet? frågar ryssen
-Jag blev knuffad i vattnet bland en massa hajar, en åt upp benet..

-Otroligt! säger ryssen. Hur fick du armkroken?
-Jo, en av mina fiender högg av den under en batajl på sjön, säger Bellman.

-Otroligt! säger ryssen. Och den svarta lappen?
-En fiskmås sket mig i ögat, svarar Bellman.

-Jaså? säger ryssen. Förlorade du synen på grund av måsskit?
-Nej, men det var min första dag med armkroken...

fin blogg du har :)

jo de e bra

vad händer ikväll?

svar;

vad haru gjort idag? :)

SV:

Okej! Själv tycker ja inte han är as snygg, men han ser bra ut !:)

jo de e bra

vad händer ikväll?

sv: aha okej :)

allt bra med dig??

(sry för sent svar)

Jag jobbar som undersköterska på ett rehab/korrtidsboende :)



Haft en bra jul/nyår?



Kramar

Ja, de kan jag tänka mig :)

Härligt att du haft de bra!



Min jul o nyår har varit supermysiga! :D



Kram

blev sugen på att se den filmen :D

Sovit gott?

Kram




Kom ihåg mig?