Jag skulle vilja ha sommar nu..



Ljusare tider, slippa massa kläder, inte passa tider, tävla, sola, grilla, bada..
Bara av solen blir man glad. Vinter gör en deppad, slö och tråkig! Jag vill ha sommar, då det känns som "hur skulle livet kunna vara meninslöst?" .. Aja snart blir det sommar, i hope, och jag hoppas på bästa någonsin som vanligt!

Ska ni göra något i sommar som redan är bestämmt? Resa? stugan? festivaler?

Jag ska till Mallorca i 2 veckor i sommar:D

låter bra ;D

Vill du veta hur du kan tjäna pengar på din blogg SUPER LÄTT genom att lägga in reklam? Elr gillar du att läsa om mode/skönhet/utseende? Jag går första året på Stylist linjen, lär mig massa saker om makeup, stil osv. Kolla min blogg & läs mer! kram

tack så mycket!= )

s:V hehe jaa svin gott :D

söt bild!

allt bra idag ? =)

kram

sv: tycker du? :p själv så gillar jag eddie, rabih&erik:)

aaa

jaa verkligen avis på det.. Fast imorgon har jag håltimma och även sovmorgon gött ju! :))

nej inte än=) rider en häst åt en annann tjej=) Puss

sv: haha ja :)

men nästa månad är det LOV igen hihi :D

nu har jag lottat ut 6 st finalsister.

In på min blogg och kolla om du är en av dom!



nu är det bara rösta fram en favorit som blir den lyckliga vinnaren.

nu har jag lottat ut 6 st finalsister.

In på min blogg och kolla om du är en av dom!



nu är det bara rösta fram en favorit som blir den lyckliga vinnaren.

nu har jag lottat ut 6 st finalsister.

In på min blogg och kolla om du är en av dom!



nu är det bara rösta fram en favorit som blir den lyckliga vinnaren.

my

Sv; ska du göra i morgon då ? :D

Fin blogg;D

åh du e inte ensam om att vilja ha sommar.. orkar inte med denna kylan längre ;/



annars allt bra med dig? :)




Kom ihåg mig?