hoppträning

Jag tänker hoppa isäng nu! 06.30 ringer alarmet i morgon för hoppträning. Jag har renbäddat sängen så det känns väldigt lockande. ( haha, min bror kom just och frågade om jag ville se film " nej jag ska i säng" "vaaa? är du helt knäpp" )

Hoppträningen gick faktiskt riktigt bra! Vi hoppade inte så mycket hinder utan mycket markarbete, bommar och väldigt små hinder! Alltså mycket lydnad osv. Till en början var Mio lite seg och trög så där som vanligt. Men när man väl hade börjat galoppera så var han pigg resten av tiden. Även lite stark också, men det funkade ändå bra! Fick lite problem först med att han "stack" lite och körde sitt eget race, men det kom lätt tillbaka. Känns positivt att han funkar bra utan bett, med tanke på hur han ser ut i munnen sedan tillbaka i tiden.. Kanske är de det jag ska använda iallafall när jag hoppar? Får se hur det går i morgon då det blir mer hinder. ( Emma Emauelsson var förresten jätte duktig, så ni som har chansen att rida för henne, gör de!)

Nej nu ska jag släcka! Ska försöka ta med kameran i morgon, men känner jag mig själv rätt så följer den inte med.. Men jag ska göra ett försök!
Ha det bäst!

Toppen, lite trött men annars bra ;)

my

Sv; Hur är de med dig idag då ? :D

Idag har jag pluggat och myst med en vän. Haft en fin kväll? Kram /M

sV: Har du spanat in klackar hos skopunkten? :)

usch att gå upp så tidigt :P

my

Sv:: Haha ville du inte se film med han xD

Hoppas du kom upp i morse och att träningen gick fina fisken :)

my

Sv: din bror XD

;) hoppas de går bra idag;)

Okej :)

Det är bra med mig :) hur är det själv?




Kom ihåg mig?