hemmakväll!

Jag har ingen lust att göra annat än att se på film själv på mitt rum ikväll. Vet inte vilken/vilka det blir än men det vet jag snart. Det var mörkt och blåsigt att rida, drygt att inna kunna trava och galoppera på vägen, alltså inte asfallten.. Mio står snart på teg och skos, äntligen! Men mamma tar Mio i morgon. Jag har lovat att följa med Johanna till en ridskoletävling, hoppning, på hippo. Hon ville ha hjälp med att gå banan. Så i morgon måste jag kliva upp när klockan ringer.. halv nio eller nått sånt! Verkar som att jag kommer bli där fram till tre eller nått sånt.

Nu håller min dator på att total sega ihop, hörs sen!
/Elin♥

Ja :)

Jag har haft en lat-dag idag ;P

Bara handlat lite sen bara varit hemma..

Har du gjort?



Kram

Tja.

Ja det har varit okej här med. Firade de nya året i Stockholm som du kanske läst i min blogg?

Men livet är rätt tufft just nu med mycket i skolan och infekterade sår som aldrig verkar vilja bli bättre. Men man kämpar på :/

Kram




Kom ihåg mig?