hemma igen

Minerva är nog ingen skola för mig! Visst vore det inte helt fel med guldkort på iksu och en snygg dator! Men även fast att man får busskort så känns det ändå lite väl långt! Har man turen att ha två lektioner på en dag, då orkar man inte sitta på bussen 40 minuter enkel väg! Nej Dragonen låter isåfall bättre! På tal om Draggen så ska jag troligtvis dit ikväll på öppethus.


      

Jag har förresten nydligen läst en bok som heter "Bryta om" och är skriven av Åsa Anderberg Strollo. Den handlar om Minna som precis ska börja första året på gymnasiet. Minna har en pojkvän som röker på och jaa inte är den bästa människan. Hennes mamma har precis släppts ut ur psyket fast att hon inte har blivit frisk, diagnos schizofreni och borderline. Minna vill börja om på nytt när hon byter skola, där ingen vet vem hon är. Men det går inte riktigt som hon ville..

Tänkte bara säga att jag tycker att ni ska läsa den! Det kanske inte sä spännande men det kan vara värt att veta att alla har det inte så bra, fast att det kanske ser ut så eller fast dom säger det. Nu lät de som att jag var en av dom, haha! Men allvarligt, läs den!

Så lite så :)

Jo det är bara bra :)

Med dig?

okejokej =)

hejhej, jo tack allt är bra, äre bra självdå?

ja det är jättekul!

vet inte riktigt =)

ja,verkligen!= D

A.C

hej:D



dt ebara fint med mig.. sj då?:D

tack så mkt..va snällt sagt:D hehe~~ kram

h

sv; jodå, sj?

Hejhej =)

Och tack så mycket! ♥

Hur är det??

Kram

Hejhej =)

Och tack så mycket! ♥

Hur är det??

Kram




Kom ihåg mig?