håltimme

Våran NO occh Matte blev inställd. Jag och Hanna sitter nu och äter kladd/ smetkaka och räknar matte.. hoppet om oss..!
Det blir ioförsig inte så mycket räknat med tanke på att MTV är på också, men det gör inget.

Vi börjar halv tolv igen och då har vi musik i 90 minuter. Jag har ju även musik på studiepasset och det är två timmar. Otroligt skön dag!

Gott med kladdkaka :P

Hej! Fin blogg! :) Jag tänkte kolla med dig hur du får sådan text när du skriver? jag är nybörjar på bloggandet. Så jag undrar ifall du vill kanske hjälpa mig? Ha en fin dag. kramis

sv; ja, jag är i Spanien.

Hej! =) Som tack som att du rösta på mig i en veckans blogg tävling är en länkning till din blogg uppe på min blogg nu. Tyvärr så vann jag inte, utom kom tvåa eller trea. Tack sötis! =)

h

tack!



gott!

aa det är hon :)

Gott :P

Fin blogg :DDD

SV: vsg :)

så du vet det var du som fick mig att bli sugen på kladdkaka :PD

Hej hej :) allt är bara bra, med dig då?




Kom ihåg mig?