glasögon orm!

Sticker iväg och ska träffa kompisar du!

Btw, så här ser jag ut i dom glasögonen som jag troligast kommer köpa..

haha klagaa inte på min "pose"
Hot or not?;p

vsg :)

dom där var snygga!:)

sV: hehe a okje, har du en egen häst? :D

jag har varit med en kompis :p

passar i brillor! :D

Vad bra att de är bra med dig.

Skall du göra den här Fredag kvällen då?

Kram

Hej ! Just nu har jag en frågestund :) jag skulle bli glad om du ställde en fråga, så besvarar jag den gärna <3 Kram

http://picturesinmyhand.blogg.se/2010/january/fragestund.html

my

Sv; Hej joo allt bra sj ? =)

sv: idag har jag bara varit hos min gudsyster hihi.

dom hittar man på Dinsko hihi :)

Hej :)

Jätte kul att du anmälde dig till veckans blogg, du är en av dom 15 finalisterna så se nu till att folk röstar på dig så att just du blir veckans blogg. Vinnaren presenteras på måndag. Lycka till :)

jadå :D sjäölv

FETT SNYGGA:D

imorgon får du visa en bild på hur håret blev helt utsläppt!! Lugg:)?

okej okej :D vad gör du

my

sv: okej de var ju bra, vad gör du då ? :D




Kom ihåg mig?