förlåt...

Tjenixen.
Jag fick rida en annan häst idag också. Kan lova att det var enorm skillnad på Mio och han. Inte bara att han var storhäst utan han lyssnade verkligen på skänkel. Dock är jag ju väääldigt försiktig så han gick på tok för sakta och så fort jag flyttade skänkeln så blev det ett galopp ombyte eller annat. Men efter ett tag började jag förstå hur jag skulle rida, så då blev det lite bättre iallafall!

Har en positiv och negativ sak att berätta!

Jag börjar med det possetiva. Mio gick bra med hackamoret, alltså han drog inte med huvudet till höger utan var mer sig själv. Men vad betyder det? Jo ( det negativa ) han har fått ett sår i munnen, och det är kollat.. älskade vännen.. förlåt!!

Nu blir det hacket i två veckor och är det inte bra sedan blir det vetrinären.
Lite synd att jag ska hoppa för Emma Emanuelsson i helgen, hade velat ha bett men det går ju inte.. Får lösa det ändå! Om djur bara kunde prata.. Allt vore så mycket enklare då.




Kom ihåg mig?