bra på kliva upp..

Jag har ju alltid varit den som har klivit upp vid nio i alla lägen, senast tio! Men dessa jullov är man alltid så trött, och man vill inget annat än att sova. Jag tar mig inte upp före tio nu, omöjligt! Men som tur är så har jag börjat kunna slappna av mer av att komma upp lite senare. Jag brukar ju kunna bli råå stressad över att jag sovit förlänge.

Aja nog om det, snart måste man ju upp sju igen...
For till Hanna igår och var med hon,andra Hanna och Elin. Sjukt komiskt! Elin,Hanna,Elin,Hanna.. Sen upptäckte vi att Hannorna hade svart nagelack och jag och Elin hade rött.. hhaha !! Vi var Iallafall Hemma hos Hanna (b) ett tag. Sedan åkte Hanna (h) hem och vi andra drog till stan. Vi satt mest där och bara snackade innan vi sedan tog sista bussen hem till mig, kalla som isbitar. Varmchoklad blev det då för att få tillbaka lite värme och sedan blev det lite mer prat om allt å inget.



strax efter halv två drog dom sig hem och jaa, kallt vare!
det är Elin till vänster och Hanna till höger, på alla bilder


Nej nu måste jag åka till stallet.. det känns sjuuuuuukt jobbigt..


/Elin♥

SV:

Kan tänka mig d !:)

vem är elin?:)




Kom ihåg mig?