Ben&jerrys

Jag tänkte skriva tidigare ikväll men blogg.se strulade!

Har varit med Hanna ikväll. Vi gick först till Ica och köpte en B&J. På vägen dit, med leggings och convers, så genade vi genom skogen. Det slutade med att vi gick i djupsnö som täckte knäna!! Kallt kan jag lova! När vi kom hem igen så såg vi filmen "Juno" har ju den hemma så jag har sett den. Men den är gryyymt rolig!

Nu ska jag ta och lägga mig. i morgon ska jag upp nio och därimedbasta! Fråga inte varför, jag ska bara det.
Godnatt!
/Elin♥

jo tack allt är bra med mig:) hur är det med dig ?

jo tack allt e bra med mig:)

Eller hur barn ska vara barn

åh, vad gott med Ben & Jerrys!

:)

kramar

Den är bra den filmen :)

Jag fick nästan bara pengar.. Julklappen jag gillade mest va min nya blender :D



Fick du något du tycker extra mkt om?



Kram

sv: jo tack allt är bra.

:)

:)

vad ska du göra idag?

fan va gott med B&J



Allt bra?

hehe, då skall jag nog se den ikväll :)

jo jag har sovit bra, vad skall du göra idag?

kram

jodå allt e bra :D

vad händer idag?

ben & jerry's <3

Snyggt namn du har förresten! (;

Fia

ben & jerry e fan de bästa jag vet ^^ <3



sv: Japp allt e bra :] sj?:)




Kom ihåg mig?