tonight´s gonna be a good night!

Ikväll händer det!
Jag och Hanna har planerat detta i ett helt år. Ett sweet 16 för fem miljoner.. Skönt för våra föräldrar att få lätta på pånboken. Nej, jag skojar såklart.. Vi ska ha ett litet sweet 16 tillsammans och några tjejer som kommer till en lokal som vi har hyrt. Det blir middag till en början och sedan blir det massa annat kul!

Jag och Hanna kommer just från bastun där vi har haft ansiktsmask och hårinpackning. Taggade och frächa alltså. Men nu är det dags att börja göra iordning allt. Hoppas ni får en super kväll! ♥
Som ni förstår så Skriver jag nog inget mer ikväll.

här är några mobilbilder.




Första bilden är på Hanna med ansiktsmask, gömd bakom mugg.. Sista är min bort dragna mask, hehe!

härligt :D

Sv; Härligt :)

NJa, jag är sjukt :(

Gjort idag då? :]

Igår var jag på kalas :P

jo det är bra ;) själv?




Kom ihåg mig?