rooosa

Sorry att jag har varit lite frånvarande idag. Men jag for på stan direkt efter skolan. Gick runt lite innan jag, Hanna,Malin och Cissi sedan åt tacobuffé, sjukt gott! Sedan kom även Sara för då var det dags för förhandsvisningen av "farsan" som NV ( den bredalinjen..) bjöd på! Den var gaaaalet roligt måste jag säga, vissa gånger gick det bara inte att sluta skratta!!
Hur som helst fick vi en gigantisk tröja och även en kortlek. Popcorn och dricka ingick också!!
Jag köpte en mössa också, ännu en gång en chansning med rosa.. Jag ska sluta köpa svarta kläder.. nästan iallafall!

jamendu, outfiten blev ju skiitsnygg. xD

SVAR japp!



vad har du gjort idag?<3



sista chansen att vara med i utlottningen av ett armband värt 120 spänn!

Sv: Det är super bara lite trött ;)

sött :D

snygg blogg!




Kom ihåg mig?