rätt svar, hihii!

Hanna gav rätt gissning! Anledningen var att jag satt och åt detta när hon kom till mig dagen efter julafton, då resten av familjen åt julbord. Trode ingen skulle gissa rätt! Blodpudding var rätt svar och Hanna satte dessutom en triss med apelsin och mörötterna till! Nu kommer släkt och sedan några kompisar.

ahh oki :D hoppas du har haft bra dag :D

Vad gör du ikväll? :)

sv: okej, rider du ? :)

va gott!

Tack för din röst! :D Var gärna med i nästa veckans blogg som startar på söndag ! :) kramar

va roligt! fint du ändrat headern!

sV: Tack så hemskt mycket snygging! ;) Det värmer :)

Hej!

Fin blogg :D

Lägga till varann på bloglovin?

e

vsg ! svara gärna på min fråga i senaste inlägget !

HHaha usch , jag tycte om blodpudding tills jag blev.. ädre 8)




Kom ihåg mig?